O firmă din Cehia încă asamblează și vinde mașini ARO

Distribuie!


O firma privata din Cehia ofera inca spre vanzare automobile ARO noi si spera sa readuca la viata “Zimbrul Carpatilor”. Cea mai grea problema a cehilor este, insa, aceea ca nu reuseste sa dea de urma detinatorului legal al marcii ARO.

S-au scurs mai bine de patru ani de cand pe portile uzinei din Campulung Muscel a iesit ultimul automobil ARO nou. Intre timp, uzinei ARO i s-a cantat prohodul, ba chiar i s-a mancat si coliva.


Cu toate acestea, compania ceha Auto Max Czech a.s., din orasul Hradec Kralove, inca mai ofera spre vanzare automobile ARO nou-noute.

“Practic, noi asamblam masini ARO noi, folosind repere si subansambluri pe care am reusit, intre timp, sa le cumparam de la diversi furnizori. Spre exemplu, motoarele le luam de la fabrica Andoria din Polonia. Sasiuri gata echipate (asa-numitele CKD – n.r.) am reusit sa cumparam de la o firma din Bucuresti, care inca a mai avut asa ceva de vanzare inca vreo 2-3 ani dupa inchiderea fabricii din Campulung.


Alte repere, inclusiv CKD, am cumparat de la fabrica din Manaus, Brazilia, a fostului proprietar al ARO, Crosslander USA. Din pacate, si fabrica din Brazilia si-a incetat productia. Piese insa mai sunt acolo, de vanzare, destule. Practic, noi asamblam ARO noi din bucati pe care le cumparam de unde putem, chiar si de la furnizori traditionali ai ARO din Romania”, ne-a declarat Miroslav Vejman, director de comunicare al companiei Auto Max Czech.

Jeep românesc ARO 4 x 4

“Asteptam finalul procesului dintre fostul actionar majoritar al ARO, firma Crosslander USA, si statul roman, pentru a vedea daca vom putea achizitiona marca ARO.

Avem chiar si un partener strain care e extrem de interesat de a prelua dreptul de a folosi marca ARO si intentionam ca, impreuna cu acest partener, sa readucem ARO la stralucirea sa de demult. Noi credem cu sinceritate ca ARO va continua sa existe ca marca”, a mai declarat Vejman.

ARO 4 x 4

Cat despre oferta de masini ARO noi a firmei cehe, ea este neasteptat de diversificata. Sunt disponibile toate modelele din seriile 24, 32 si 33. Unele, chiar pe stoc.

Preturile pentru un ARO nou se situeaza intre 416.000 si 500.000 de coroane cehe (intre 17.000 si 20.000 de euro, aproximativ), cu toate taxele incluse. Exista in Cehia o retea de concesionari, cinci la numar, ba chiar si o retea de service-uri specializate pe ARO, neasteptat de extinsa: 25 de unitati.

Toate modelele ARO oferite de firma ceha au motoare Andoria, de 2,4 litri diesel supraalimentate, care ofera intre 87 si 117 cai putere, in conditiile unui consum mediu de 10 pana la 12 litri la 100 km.

“Calitatea finisarii, credem noi, e mai buna decat cea reusita anterior la Campulung. Garantia oferita e de trei ani sau 100.000 km”, a adaugat Vejman.

ARO 4 x 4 din  ansamblu

Cam tot atat cat ofera majoritatea producatorilor auto de azi. Din dotarile ARO-urilor fabricate in Cehia nu lipsesc servodirectia, aerul conditionat sau, optional, incalzire suplimentara, jante de aluminiu, anvelope de teren, proiectoare de ceata, bare de protectie, troliu, sisteme audio performante etc.

Despre pretul (din Cehia) al acestor masini merita precizat ca pe piata europeana nu exista niciun vehicul veritabil de teren care sa coste mai putin decat dublul pretului unui ARO asamblat in Cehia.

Compania ceha Auto Max Czech are in spate o lunga traditie in colaborarea cu fosta uzina ARO. Aceasta a fost, dupa 1990, importator autorizat al marcii in Cehia. Actualmente, in jurul atelierelor de la Hradec Kralove s-au grupat o multime de iubitori cehi si slovaci ai masinilor romanesti de teren, organizati in cateva zeci de cluburi. Cel mai activ dintre ele are si un nume sugestiv: Manjak ARO Praha.

Articol relatat de ziare.com

http://canalmedia.tv/o-firma-din-cehia-inca-asambleaza-si-vinde-masini-aro/

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook Grupul Național de Investigații (GNI)!

Grupul Național de Investigații (GNI) – apăsați butonul “join” pentru a vă abona la canal!

Vă invităm să vă înscrieți in Grupul Național de Investigații (GNI)!

Grupul Național de Investigații
Datoriile nerecuperate din perioada comunistă. Țările de la care România mai are de primit peste 500 de milioane de dolari
Agent CIA aflat pe patul de moarte face dezvaluiri incredibile! „Am aruncat in aer World Trade Center pe 9/11"
I-a aranjat tata de-o cariera la Hollywood: Fiica lui Barack Obama intră în lumea filmului
Compania Nestle acuzata ca a vandut apa de la robinet in valoare de 900 de milioane de dolari pe an
Presa daneză: România există doar datorita cerșitului în Europa
Nu se construiesc autostrazi in Romania dintr-un motiv simplu. Nu vrea vestul, mai ales Olanda. 
Români lăsați să ardă pe străzile din Paris. imagini dure care pot afecta emoțional - VIDEO | te duci sa muncesti pe dincolo si te nenorocesc musulmanii
Locul secret al armatei române, ce a fost scena unui adevarat măcel la Revoluție, a ajuns astăzi o ruină
Drama din educaţie se transformă într-o dramă pe piaţa muncii: România a pierdut un milion de elevi din învăţământul primar şi gimnazial în ultimii 20 de ani
Cum VORBEAU liderii CIA de MOARTEA lui Ceaușescu. ENIGMATICA ședință, cu 3 ani și 3 zile ÎNAINTE de execuția de la Târgoviște
Ileana Vulpescu: Nu știu de ce naționalismul este taxat de parcă ar fi sifilis sau blenoragie, când în definitiv nu este decât atașamentul față de țara și poporul tău!
Planul prin care Ceausescu a fost tradat: In 1989 depozitele alimentare ale României erau arhipline dar magazinele erau goale și românii nu aveau ce mânca

Citiți și...

Programul HAARP si manipularea vremii
Ginerele a dezvaluit cum a prins odata Ceausescu Securitatea ca ii montasera microfoane in casa: i-a dat afara pe toti
Iata DOVADA ca patronii corporatiilor isi trimit angajatii la proteste: MAIL primit de la seful unui angajat noaptea!!!
Inginer constructor: industria Romaniei era in 1980 pe locul 8 in lume, noi am transformat-o dupa revolutie intr-un morman de "Fier vechi"
Români lăsați să ardă pe străzile din Paris. imagini dure care pot afecta emoțional - VIDEO | te duci sa muncesti pe dincolo si te nenorocesc musulmanii
Otrava din cereale. Protecţia Consumatorului: Le servim copiilor un mix de făinuri rafinate, uleiuri exotice, vitamine sintetice şi arome artificiale
Mândria aeronauticii româneşti, călcată cu tancul. Istoricul de aviaţie Valeriu Avram spune că a plâns când a văzut cum erau distruse avioanele IAR-93
Cand cineva iti spune ca e gresit sa spui ca masonii controleaza lumea, intreaba-i de ce titlul de mason vine inaintea titlului de presedinte
Compania Nestle acuzata ca a vandut apa de la robinet in valoare de 900 de milioane de dolari pe an
Germania anii 70: restrictii de a circula duminica cu masina, autostrazile erau pustii, benzina era rationalizata, nu se vindea la canistra
Boala gravă care face ravagii printre turişti la Marea Neagră. „Provocată de virusuri, nu răspunde la antibiotice“
Cum VORBEAU liderii CIA de MOARTEA lui Ceaușescu. ENIGMATICA ședință, cu 3 ani și 3 zile ÎNAINTE de execuția de la Târgoviște

Distribuie!

Grupul Național de Investigații (GNI)

Grupul Național de Investigații (GNI) este o organizație neguvernamentală fără personalitate juridică. Grupul Național de Investigații (GNI) a fost înființat la data de 23 mai 2022.

You may also like...